Delavnica bo potekala na Gospodarskem razstavišču v petek, 20.5., ob 18:00. Kotizacija znaša 10€, zraven pa brezplačno dobite še vstopnico za NMN in možnost predstavitve svojega izdelka obiskovalcem.

Na Kickstarterju lahko zasledimo ogromno kampanj, a le redke dosežejo svoj cilj in uspejo izdelke pripeljati tudi do podpornikov. Kako celovito pripraviti in voditi uspešno crowdfunding kampanjo? Na delavnici se bomo sprehodili skozi vse faze priprave na crowdfunding kampanjo, njeno vodenje in aktivnosti, ki sledijo po uspešno zaključeni kampanji.
Podrobneje si bomo ogledali:
- grajenje skupnosti potencialnih podpornikov v fazi pred lansiranjem,
- tips & tricks priprave učinkovitih marketinških materialov (video, fotografije, tekst, spletne strani, Kickstarterjeva projektna stran),
- finančne projekcije kampanje,
- davke in pravne oblike, ki se nanašajo na crowdfunding kampanje,
- produkte in nagrade, primerne za crowdfunding,
- uspešne primere iz prakse,
- lansiranje Kickstarter kampanje,
- promocijo in vodenje kampanje,
- komunikacijo pred, med in po kampanji,
- zaključek kampanje in nadaljnje aktivnosti.

PREDAVATELJ:
Niko Klansek je podjetnik, svetovalec, vlagatelj in ustanovitelj podjetja BizMe. Ljubezen do podjetništva je razvil že v mladih letih, učil se je od svoje družine z dolgo podjetniško tradicijo. Niko je soustanovil več uspešnih startupov. Eden izmed njih, FlyKly Smart Wheel, je bil predstavljen na Kickstarterju in je v tistem obdobju postal eden od 100 top projektov na Kickstarterju. Njegova strast so podjetništvo, šport, potovanja, umetnost in gojenje tropskih rastlin – od koščic do sadja. Niko je živel, študiral in delal v EU, ZDA in Aziji.